Met de nieuwe Range Rover zet Land Rover wederom de standaard voor comfort en uitstraling op de SUV-markt. Als resultaat van ruim vijftig jaar evolutie geeft de nieuwe Range Rover het goede voorbeeld met een adembenemende moderniteit, een ongeëvenaard raffinement en de toonaangevende Land Rover-capaciteiten.
Door sterrenchef Sergio Herman als ambassadeur voor de nieuwe Range Rover te kiezen, slaan twee iconen van smaak en klasse de handen in elkaar. De nieuwe Range Rover eert zijn authentieke roots met moderne verfijning, en technologische innovatie. Basiswaarden die eveneens invulling geven aan het werk en leven van Sergio Herman en zo van hem het perfecte boegbeeld maken.
Op die moderne luxe focust de campagne voor de nieuwe Range Rover zich. Ze gingen op zoek naar de ‘New Generation of Leaders’, levensgenieters en inspirators van alle leeftijden die echte rijkdom vinden in vrijheid, genot en schoonheid. Meer dan in puur materialisme en een laagje vernis. Voor deze nieuwe leiders draait de toekomst rond vooruitgang met respect voor de omgeving en de ander. Ze benaderen het leven op hun eigen unieke, creatieve wijze en inspireren zo iedereen rondom hen.
Het lijkt wel een bloemlezing van de Belgisch-Nederlandse sterrenchef Sergio Herman. Daarom dus ook een logische match voor beide partijen. In zijn restaurants streeft Sergio dagelijks naar vakmanschap, authenticiteit en eerlijkheid. Dit reflecteert in zijn keuze voor pure ingrediënten met een verhaal, een culinaire vertaling op het bord die zorgt voor connectie aan tafel.
Op weg naar modern luxury
Voor Sergio Herman brengt een autorit hem naar zijn huis, zijn thuis. Of dit nu vanuit Amsterdam of Antwerpen is, voor zijn rit naar de zee zoekt hij comfort: “de nieuwe Range Rover is een auto die bij me past en waar ik eigenlijk in een mini-huiskamer zit die me een stukje geluk geeft en waar ik inspiratie krijg”. Die schoonheid in het thuiskomen, in de eenvoud van het geluk, zit ook vervat in het concept van modern luxury. Genot, schoonheid en kwaliteit tot hun essentie herleid. Of dit nu in het streven naar culinaire hoogten is, in de vormgeving van grensverleggend design of de warmte van onvoorwaardelijke vriendschap.
Moderne luxe wordt in de campagne opgevat als een conceptuele puurheid en finesse als levenswijze die initieel vervat zit in de klasse en het raffinement van de nieuwe Range Rover. Of zoals Prof. Gerry McGovern OBE – Chief Creative Officer Jaguar Land Rover – het zegt: “de nieuwe Range Rover is een wagen met ongeëvenaard karakter, van de onberispelijke ingetogenheid van het exterieur tot de haast sacrale rust binnenin”. Een sereniteit die Sergio Hermans restaurants, waaronder Blueness Antwerp en Le Pristine, ook uitademen. Parels aan de kroon van talent, vakmanschap, creativiteit en pure perfectie.
Een ideaal dat volgens de sterrenchef voortvloeit uit respect: “respect hebben voor mensen is het uitgangspunt, perfectionisme en doorzettingsvermogen zijn daaraan gekoppeld”. Drie facetten die zowel volgens Sergio Herman als Land Rover, beiden grootmeesters in klasse, de basis vormen om dagelijks perfectie te garanderen en te serveren. On a plate or on wheels.
Met dank aan
LAND ROVER
STREAMER
“De nieuwe Range Rover is een auto die bij me past en waar ik eigenlijk in een mini-huiskamer zit die me een stukje geluk geeft en waar ik inspiratie krijg.”